Center for Podcasting samarbejder med Danske Medier om Radiodays og Prix Radio

Har du også lagt mærke til at flere i bussen, på gaden og cyklen ler højlydt af lyden i deres høretelefoner? Det har foreningen Danske Medier. Derfor er det med stor glæde, at Center for Podcasting indgår samarbejde med Danske Medier om at fremme kendskabet til podcast-mediet til radiobranchens arrangementer.

Det er naturligt, at vi samarbejder med radiobranchen om at fremme podcasting, som medie. Det håber vi sætter yderligere fokus på podcast-lytningen, som udvikler sig i mange retninger i disse år

siger formand for Center for Podcasting Niels Kallesøe Sørensen.

Det bliver blandt andet Center for Podcastings fornemmeste opgave at sætte yderligere spot på podcasting i samarbejde med det nedsatte programudvalg til radio-branchedagene Radiodays og den efterfølgende Prix Radio-fest.

Danske Medier vil det spirende podcastmiljø

Center for Podcasting er aktive i programgruppen i forbindelse med Radiodays 2017 og dermed også er involveret i den stadige udvikling af Prix Radio, bekræfter Danske Medier.

– I Radiodays er vi glade for at kunne invitere Center for Podcasting med i arbejdet omkring Radiodays og Prix Radio. Der sker rigtig meget indenfor podcasting i disse år og derfor er det en naturlig udvikling af Radiodays og Prix Radio at inddrage hele det spirende miljø, der eksisterer udenfor de etablerede radiostationer, siger formand for Radiodays’ bestyrelse Direktør Marianne Bugge Zederkof fra Danske Medier.

Center for Podcasting er en interesseorganisation, der vil fremme nordisk podcasting og samle viden, netværk og erfaringer om podcasting et sted.

Vil du vide mere, kontakt:

Center for Podcasting

Formand, Niels Kallesøe Sørensen: 60600567 // niels@centerforpodcasting.dk

Danske Medier Direktør,

Marianne Bugge Zederkof 20765099 33974231 // mbz@danskemedier.dk

Pressemeddelse udsendt den 1. marts 2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *